Αναζήτηση
Πρόσφατα Θέματα
Παρόντες χρήστες
1 χρήστης είναι συνδεδεμένος αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 1 επισκέπτης Κανένας
[ Δες όλη τη λίστα ]
Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 59, στις Παρ Σεπ 27, 2024 5:25 pm
Στατιστικά
Τα μέλη μας είναι συνολικά 28Το νέο μέλος στις συζητήσεις μας είναι ο/η pannnikas
Τα μέλη μας έχουν δημοσιεύσει συνολικά 3063 θέματα σε 110 θέματα
ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
5 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 5
Σελίδα 1 από 5 • 1, 2, 3, 4, 5
ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
Στην 4η κούρσα προσέξτε το #2
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Admin στις Τετ Ιουλ 13, 2022 5:09 pm, 1 φορά
Απ: ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
Παίδες ευτυχώς έφυγα και γλύτωσα..!! Θα έπαιζα 1-3 σεκος, γιατί το #2 ήταν σε άθλια κατάσταση και θα τα'χανα ο Μερσίνιας φταίει 100% για την άσχημη εκκίνηση του #1 .....καιρός να τον στείλει αδιάβαστο ο Βασιλείου!
Απ: ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
Κάποια ιδιορρυθμία έχει η ΓΑΛΗΝΗ που σήμερα είναι ξεχασμένη. Μου αρέσει η καβάλα του εντιον,αν ήμουν πρακτορείο αυτή θα έπαιζα
Απ: ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
Please note following heavy rain, the racemeeting scheduled at Hollywoodbets Scottsville Sunday, 5 Dec has been postponed to Monday, 6 December.
5 Dec 2021
The racemeeting scheduled at Hollywoodbets Greyville Poly on Monday 6 December postponed to Friday night 10 December. Race times for both meetings will be announced soon.
5 Dec 2021
The racemeeting scheduled at Hollywoodbets Greyville Poly on Monday 6 December postponed to Friday night 10 December. Race times for both meetings will be announced soon.
petala.gr- Posts : 20
Join date : 14/04/2019
Απ: ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
Λόγω αναβολής της σημερινής Αφρικανικής μέρας και μεταφοράς της αύριο αλλάζει το πρόγραμμα ,
Δεν θα συμπεριληφθεί Αφρικάνικη και θα έχουμε ΣΚΟΡ3 αντι για ΣΚΟΡ4 από την πρώτη ελληνική ,
Scottsville : 1-2-3-4-5-6-7
CAGNES-SUR-MER : 1-2-5-6
Greek races : 1-2-3-4-5-6-7
Marseille P. Viveaux : 5-6-7
Wolverhampton : 4-5-6-7
Δεν θα συμπεριληφθεί Αφρικάνικη και θα έχουμε ΣΚΟΡ3 αντι για ΣΚΟΡ4 από την πρώτη ελληνική ,
Scottsville : 1-2-3-4-5-6-7
CAGNES-SUR-MER : 1-2-5-6
Greek races : 1-2-3-4-5-6-7
Marseille P. Viveaux : 5-6-7
Wolverhampton : 4-5-6-7
petala.gr- Posts : 20
Join date : 14/04/2019
Απ: ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
Εν ψυχρώ ΣΤΗΣΙΜΟ στο κεφάλι στον Σαραβάκο (!)
Τζεναρο και ειδικά Γουίντερ " αρμενιζανε" (!)
59,80 είχανε κάνει προχθές και σήμερα ο Σαραβάκος κέρδισε με 1,00,80
Φεύγουμε νωρίς νωρίς... πάλι
Τζεναρο και ειδικά Γουίντερ " αρμενιζανε" (!)
59,80 είχανε κάνει προχθές και σήμερα ο Σαραβάκος κέρδισε με 1,00,80
Φεύγουμε νωρίς νωρίς... πάλι
Απ: ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΑΛΕΚΤΩΡ ΛΑΛΉΣΕΙ ΤΡΙΣ ....Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΣ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟΝ ΛΟΠΑΣ ΣΤΟ ΚΕΦΆΛΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ...Admin έγραψε:Αποκλειστική ΕΥΘΥΝΗ Δημητσανη η ήττα του ΛΟΠΑΣ, που έριξε ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ στον κουβά (!!)
Τον κρέμασε τελευταίο (!) και στην στροφή τον έβγαλε 6η ρόδα, ενώ μπορούσε να τον περάσει από μέσα (!) Ο Τσέτσος ανέφερε ότι έγινε χρόνος κάτω από 1,20,00 ενώ ο ΛΟΠΑΣ είχε κερδίσει πριν λίγο καιρό βγάζοντας χρόνο 1,18,63...
Απ: ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
Το ΓΚΑΝΙΑΝ ανακοίνωσε αυτό που ήταν αναμενόμενο
Από την επόμενη Δευτέρα ΤΈΛΟΣ η " αλλοδαπή" έκδοση λόγω ελλείψεως πελατών (!!) Η αγορά του ηλεκτρονικού περιοδικού έχει πέσει κάτω από το 80%
ΚΟΎΛΗ ακοοουυυυς?
Από την επόμενη Δευτέρα ΤΈΛΟΣ η " αλλοδαπή" έκδοση λόγω ελλείψεως πελατών (!!) Η αγορά του ηλεκτρονικού περιοδικού έχει πέσει κάτω από το 80%
ΚΟΎΛΗ ακοοουυυυς?
Απ: ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
ΙντιΆννα Σπίριτ (ΚΑΝΤΙΩ ΜΟΥΤΣΙΝΟΥ--) ΑΝΑΒΆΤΗΣ
Δημοσίευση από Facebook
Ιππόδρομος δεν είναι μόνο στοίχημα κ τζόγος ,δεν είναι μόνο οι εργαζόμενοι εντός ιπποδρόμου..ιππόδρομος είναι πρώτα απ' όλα το καθαρόαιμο άλογο..αυτό που δίνει προοπτικές και ψωμί σε πολλούς άλλους κλάδους όπως αυτής της γεωργίας,όπως των επιστημόνων ιππιατρων, κ.ο.κ ,είναι οι σχολές αναβατών και προπονητών που χρόνια δεν λειτουργούν και έτσι δεν δίνουν την ευκαιρία σε πολύ κόσμο να λάβει ένα πτυχίο και μια καριέρα,και μπορεί αν θελήσουν να γίνουν και άλλες σχολές όπως ιπποκομων κτλ ,..είναι τα καταστήματα ιππασίας και κτηνιατρικων αποθηκών , είναι η ιππασία που εφοδιάζεται με πολλά από αυτά τα άλογα, είναι ο κάθε ένας μας που περνει ένα πρωιν ιπποδρομιακο αλογο για σύντροφο,συνεργάτη,συναθλητή,οικογένεια..είναι η ιπποπαραγωγη που δεν είναι μόνον τα ιπποδρομιακα ιπποφορβια αλλά μεγάλο ποσοστό χρησιμοποιεί τα καθαρόαιμα άλογα για βελτίωση άλλων τύπων αλόγων, ..
Το ιπποδρομιακο άλογο ευθύνεται που σε εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπων δίνει ευκαιρίες,εργασία,..εν συντομία ψωμί σε όλες αυτές τις οικογένειες..μια βιομηχανία που στηρίζει άλλες βιομηχανίες αλλά και φυσικά και νομικά πρόσωπα,και ερασιτέχνες,ιδιώτες,νέους και μεγαλύτερους..Ποιος μπορεί να το αμφισβητήσει αυτό; Ποιος μπορεί να αμφισβητήσει την προσφορά του ιπποδρομιακου αλόγου στην χώρα μας εδώ και 100 περιπου χρόνια ?
Χωρίς ιππόδρομο λοιπόν εκτός ότι θα προκύψει ο αφανισμός του καθαρόαιμου αλόγου Thoroughbred , θα επηρεάσει έως θα στερήσει όλα τα ανωτερο και πολλά παραπάνω από την χώρα μας.
Έχουμε ένα από τα καλύτερα ιπποδρομία της Ευρώπης και κανείς δεν ενδιαφέρεται να το αξιοποιήσει σωστά και να το αναπτύξει. Ήδη η υποβάθμιση του έχει βλάψει όχι μόνον την κοινωνία του ιπποδρόμου αλλά όλη την ελληνική κοινωνία και οικονομία.
Μπορεί να μην το συμπαθείτε σαν δραστηριότητα,άθλημα η επάγγελμα,μπορεί να μην συμπαθείτε τον ιππόδρομο και το αγωνιστικό άλογο ,μπορεί να είστε από τους ρομαντικούς που υποστηρίζουν ότι ο ιππόδρομος είναι κάτι "κακό" για τα άλογα . Κάποτε ήμουν κ εγώ μια από εσάς μέχρι που γνώρισα και ασχολήθηκα και συνέχισα να ασχολούμαι με τον ιππόδρομο γιατί πρώτα αγάπησα το ιπποδρομιακο άλογο αλλά και γιατί είδα πολλούς μυθους να καταρρίπτονται. Έπειτα γιατί διαπίστωσα ότι μεγαλύτερο σχολείο από τον ιππόδρομο δεν υπάρχει αν θες να μάθεις και να συνεχίζεις να μαθαίνεις όλο και περισσότερα για τα άλογα. Και προσωπικά δεν θέλω αυτό το σχολείο να χαθεί.
Δεν θέλω αυτή η αλυσίδα μεταξύ ιπποδρόμου κ άλλων κλάδων να σπάσει περισσότερο από ότι έχει σπάσει ήδη.
Η απαξίωση δεν του αξίζει και ιδιαίτερα δεν αξίζει στο ιπποδρομιακο αλογο. Δεν του αξίζει να δίνει την ψυχή του για ένα έπαθλο 2000 ευρώ ..,δεν του αξίζει να τρέχει το ίδιο άλογο ξανά και ξανά γιατί δεν υπάρχουν αρκετά άλογα , δεν του αξίζει να έχει μειωθεί ο πληθυσμός του στα όρια του αφανισμού, δεν του αξίζει να μπορεί να γίνει ο καλύτερος σου δάσκαλος και να μην έχει αυτή την ευκαιρία, δεν του αξίζει να στερείτε πολλά επειδή κάποιοι απαξιώνουν το σπίτι του ..τους ανθρώπους που τα φροντίζουν και αγωνίζονται για αυτά μαζί με αυτά,δεν του αξίζει να εξαφανιστεί .
Δεν είναι ο ιππόδρομος επικυνδινος για τα άλογα. Επικυνδινος είναι ο άνθρωπος για όλα τα άλογα ότι και αν κάνουν με αύτα , και για τα πρωιν ιπποδρομιακα ιδιαίτερα εκτός ιπποδρόμου που δεν θα σεβαστεί την φύση του ως αθλητή και τις ιδιαιτερότητες του .
.ο ιππόδρομος μπορεί να έχει ποιότητα κάτι που ήδη στερείται και μαζί μαζί με αυτό στερείται ποιότητα και το άλογο.
Θέλουμε ένα καλυτερο,βiωσιμο,ασφαλή ιππόδρομο με προοπτικες..θέλουμε έναν ιππόδρομο που να συνησφερει εντός και εκτός ιπποδρόμου με σχολές και πολλά αλλα..θέλουμε έναν ιππόδρομο που να υπάρχει ανάπτυξη και βελτίωση σε όλους τους τομείς..Θέλουμε έναν ιππόδρομο που το άλογο θα είναι πρωταγωνιστής ,θα είναι πιο ασφαλη, θα είναι η προσπάθεια του πιο οφελιμη.
Καλύτερος ιππόδρομος δεν συμαίνει μόνο τζογος.
Καλύτερος ιππόδρομος είναι αυτός που οφελει την προσπάθεια και ζωή των αθλητικών αυτών αλόγων, να μπορεί να είναι και επένδυση και χόμπυ για όλους που θέλουν να ασχοληθούν ,καλύτερος ιππόδρομος οφελει όλους μας όταν οφελει και στην οικονομία του κράτους και όχι μόνον ενός επενδυτή. Και κράτος είμαστε όλοι εμείς.
Ας μην επιτρέψουμε άλλο την απαξίωση του και την κατρακύλα του..ας μην επιτρέψουμε τα συμφέροντα λίγων αλλά να υποστηρίξουμε των πολλών και στους πολλούς είμαστε όλοι εμείς.
Αν επιτρεψουμε να ανεχόμαστε την υποβοβαθμιση του, αν συνεχίσουμε να ανεχόμαστε την αδιαφορία , είναι σαν να αποδεχόμαστε το κλείσιμο και τέλος του ιπποδρομιακου αθλήματος στην χώρα μας και επόμενος τον αφανισμό αυτών των υπέροχων αλόγων απ' την χώρα μας .
Έναν ιππόδρομο που τον πληρώσαμε όλοι από την τσέπη μας ,έναν ιππόδρομο που στηρίζεται το ιπποδρομιακο άλογο και το μέλλον του..που στηρίζονται και επιβιώνουν τόσοι κλάδοι,τόσα επαγγελματα,τόσοι άνθρωποι..Μην τον αφήσουμε να κλείσει. Υπάρχουν τρόποι να γίνει βιώσιμος ,να αναπτυχθεί και να πετύχει αλλά η κάθε κυβέρνηση και ειδικά η τωρινή κυβέρνηση απαξιει να ασχοληθεί. Απαξιει να δώσει λύσεις ενώ μπορεί.
Ο ιππόδρομος δεν είναι μόνο ΟΠΑΠ ..ο ΟΠΑΠ τον παρέλαβε από το ΤΑΙΠΕΔ με σύμβαση..ο ιππόδρομος ακόμη ανοίκει στο κράτος έστω και αν έχει νοικιαστεί η μάλλον ξεπουληθεί για κάποιο διάστημα ..η κυβέρνηση λοιπόν οφείλει αυτό που.. νοίκιασε.. να επιβάλει στον επενδυτή να γίνει κερδοφόρα,να μεριμνει για την ανάπτυξη του και να γίνεται κάθε προσπάθεια για αυτό γιατί στην τελική η ιδιοτικοποιηση προϋποθέτει να γίνεται για το δημοσιο συμφέρον. Που είναι λοιπόν το δημόσιο συμφέρον? Δεν μπορεί κάθε κυβέρνηση να ξεπουλα δημόσιες περιουσίες χωρίς να μεριμνήσει για το δημόσιο συμφέρον. Και δημόσιο συμφέρον είναι και όλα τα ανώτερο που ανέφερα και όχι μόνο το ταμείο του κράτους..που και πάλι το ταμείο του κράτους είναι ταμείο του λαού..
Ο επενδυτής θα κοιτάξει το προσωπικό του συμφέρον αλλά εφόσον μιλάμε για μια επινοικιαση ενός δημόσιου οργανισμού,κτημάτων,γης,δραστηριότητας.. η εξαγορά αυτή πρέπει να ελέγχεται και να επιβάλεται από το κράτος να είναι αν μη τι άλλο βιώσιμη και να προϋποθέτει ανάπτυξη και όχι υποαναπτηξη.
Υπάρχουν υποσχέσεις που δεν τηρήθηκαν ούτε από τους μεν ούτε τότε δε. Αυτές οι υποσχέσεις οφείλουν να πραγματοποιηθούν. Οφείλουν μια πρωίν ΔΕΚΟ που ιδιοτικοποιηθηκε με σύμβαση ,αυτή η σύμβαση να είναι προς όφελος του λαού και όχι μόνο του επενδυτή. Προς όφελος της αλυσίδας αυτής που ξεκινά από το άλογο και καταλήγει στον άνθρωπο.
Υπάρχουν ευθύνες που πρέπει να αναλάβουν και να μην οδηγηθούμε σε περισσότερη ανεργία και υποβάθμιση ολου του συστήματος που βασίζεται στον ιπποδρομο.
Ας ενωθουμε σε αυτό ,ας υποστηρίξουμε ο ένας τον άλλον, να αντισταθούμε και να αγωνιστούμε όλοι μαζί ..για έναν καλύτερο ιππόδρομο και για το μέλλον του ιπποδρομιακου αλόγου. Καλώ λοιπόν όλους να συμπαρασταθούν στον αγώνα αυτό..
που εν ολίγης και εν συντομία δεν εοναι τίποτα περισσότερο από το αυτονόητο..
ένα ανοιχτό,καλύτερο,βιώσιμο ,ασφαλή,ιππόδρομο που θα υπόσχεται μόνον ανάπτυξη,ποιότητα,ευκαιρίες και ένδοξο παρόν και μέλλον!
Δεν θέλω να ξαναδώ ντέρμπυ χωρίς να βραβεύεται το άλογο..χωρίς το κλασσικό στεφάνι, χωρίς χειροκροτήματα ... Να μην είναι το άλογο περαστικό,αναλώσιμο και τόσο απαξιωμενο, να μην έχει θαυμαστές,κοινό, υποστήριξη, ασφάλεια..να τρέχει κι να αγωνίζεται σχεδόν για το τίποτα.. που μόνο θλίψη και οργή προκαλεί και σύγχρονος ντροπή!
Όσο για τους ανθρώπους του ιπποδρόμου ,οι αναβάτες να διακυνδινευουν την ζωή τους για ψίχουλα ,οι προπονητές και ιδιοκτήτες να γεμίζουν μόνο χρέη και σύγχρονος να προσπαθούν για το καλύτερο των αλόγων τους ..να μην τους λήψεις τίποτα και ας μην έχουν οι ίδιοι να βάλουν βενζινα στο αμάξι τους αλλά να έχουν τα απαραίτητα στα άλογα τους..οι ιπποκομοι να εργάζονται σπ το πρωί ως το βράδυ για ένα κομμάτι ψωμί επίσης .. η κατάσταση μόνο θλίψη προκαλεί αλλά πλέον ακραία αγανακτιση!! Άλογα φεύγουν γιατί δεν μπορούν να συντηρηθούν..για κάποιους πονάει αυτό. Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι του ιπποδρόμου αναίσθητοι όπως κάποιοι νομίζουν.
Αν δεν θέλετε να συμμετέχετε και εσείς σε αυτό τον αγώνα γιατί δεν συμπαθείτε οποιονδήποτε η οτιδήποτε, κάντε το για αυτά τα άλογα,!!
Μείνετε συντονισμένοι,όσοι ενδιαφέρεστε, για περισσότερα νέα και εξελίξεις και εγώ θα εύχομαι να κατανοήσετε και να συμμεριστείτε την πραγματικότητα και να συμμετάσχετε μαζί μας σε αυτόν τον αγώνα! !! Χωρίς διχωνιες,εγωισμους,ιδεολογίες,φθονονοοτροπίες και κομπλεξ!!
ΙντιΆννα Σπίριτ ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣΩΣΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΠΠΟΔΡΟΜΟΥ #SaveGreekHorseRaces
21 Νοεμβρίου στις 10:59 π.μ. · Facebook
Απ: ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
to Ganian λεει ..να μαζευτουμε ? 2000 νοματαιοι για εκκωφαντικο μηνυμα ...
ερωτηση : ποσα τευχη πουλαει καθε φορα ?
ερωτηση : ποσα τευχη πουλαει καθε φορα ?
kmykonos- Posts : 796
Join date : 30/05/2019
Αρέσει στον χρήστη I see you
Απ: ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
kmykonos έγραψε:to Ganian λεει ..να μαζευτουμε ? 2000 νοματαιοι για εκκωφαντικο μηνυμα ...
ερωτηση : ποσα τευχη πουλαει καθε φορα ?
Από τους "μέσα" δηλαδή τους ΆΜΕΣΑ ενδιαφερόμενους μπορούν να μαζευτούν καμμιά 500-αρια μαζί με τα πακια και τους σταυλιτες
Από ΚΟΣΜΟ ούτε 50αρικο δεν το βλέπω ΕΥΚΟΛΟ!
Η πλειοψηφία των ΠΑΙΚΤΏΝ είναι αποστασιοποιημένοι δυστυχώς λόγω
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ....δεν βλέπω ΚΑΘΟΛΟΥ ΦΩΣ!! ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΈΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΕΦ ΟΣΟΝ ΧΑΘΗΚΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΠΠΌΔΡΟΜΟ ο οποίος έπαψε να συγκινεί και να διασκεδάζει,όπως γινόταν στο ΦΆΛΗΡΟ 🤬
Απ: ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
Admin έγραψε:Από τους "μέσα" δηλαδή τους ΆΜΕΣΑ ενδιαφερόμενους μπορούν να μαζευτούν καμμιά 500-αρια μαζί με τα πακια και τους σταυλιτες
Από ΚΟΣΜΟ ούτε 50αρικο δεν το βλέπω ΕΥΚΟΛΟ!
Η πλειοψηφία των ΠΑΙΚΤΏΝ είναι αποστασιοποιημένοι δυστυχώς λόγω
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ....δεν βλέπω ΚΑΘΟΛΟΥ ΦΩΣ!! ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΈΧΕΙ ΧΑΘΕΙ ΕΦ ΟΣΟΝ ΧΑΘΗΚΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΠΠΌΔΡΟΜΟ ο οποίος έπαψε να συγκινεί και να διασκεδάζει,όπως γινόταν στο ΦΆΛΗΡΟ 🤬
500 άτομα; Αισιόδοξο σε βρίσκω φίλε μου admin και εξηγώ.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΦΕΕ που υποθέτω ότι είναι αληθή έχουμε 40 ιδιοκτήτες 19 προπονητές και 24 αναβάτες.
Έχουμε λοιπόν σε ένα υποθετικό σενάριο που θα πάνε όλοι μηδενός εξαιρουμένου φέρνοντας ο καθένας από 3 άτομα μαζί του (πολύ αισιόδοξο) ας πούμε του οικογενειακού τους περιβάλλοντος.
40+24+19χ3= 249
Να προσθέσω και 50 σταβλίτες που είναι ένα εξαιρετικά μεγάλο νούμερο προς χάριν του σεναρίου φτάνουμε τους 299 να βάλω και άλλους 100 ακόμα φιλίππους πρώην συνταξιούχους του ιπποδρόμου κλπ φτάνουμε στο 399.
Σημείωσε ότι στα νούμερα ιδιοκτητών προπονητών δεν αφαίρεσα την διπλή ιδιότητα που έχουν κάποιοι όπως πχ Χρήστος Θεοδωράκης Χάρης Χαραλάμπους Άδωνις Κρητικός κλπ βάζοντας στους στο πολλαπλασιασμό κανονικά πράγμα που σημαίνει πως το 249 είναι εις γνώση μου ένα πλασματικό νούμερο.
Όπως προκύπτει λοιπόν το 500 είναι ένα ανέφικτο νούμερο πόσο μάλλον το 2000 χιλιάδες που γράφει το γκανιάν.
Στα υπόλοιπα που γράφεις περί χαμένου παιχνιδιού και μη ενδιαφέροντος συμφωνώ απόλυτα σημειώνοντας πως κατά την άποψη μου πρώτα οι ίδιοι οι επαγγελματίες του ιπποδρόμου οδήγησαν με τις αυτοκτονικές ενέργειες τους τα πράγματα εκεί χάνοντας ενδεχομένως και την όποια υποστήριξη θα είχαν από τον κόσμο.
Όπως και να έχει μια σκέψη κάνω με πολύ φουσκωμένα νούμερα η οποία εύχομαι να μην επαληθευτεί διότι θα χαθεί και το τελευταίο υποτίθεται διαπραγματευτικό αφήγημα τους περί 2000-4000 χιλιάδων ανθρώπων που θα βρεθούν στον δρόμο σε περίπτωση κλεισίματος του ιπποδρόμου.
I see you- Posts : 214
Join date : 02/01/2021
Απ: ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
kmykonos έγραψε:ho ho ho
ποδαρικο με ενστασαρα
Έχει τρελαθεί ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ️
Πέρσι πάλι με το ίδιο άλογο που δεν του κάνανε την ΕΝΣΤΑΣΑΡΑ ΔΕΚΤΗ με μυτούλα.... και ΧΘΕΣ ,που του το βάλανε τελευταίο ενώ κέρδισε με τρία μήκη.....
ΕΓΩ ΕΡΩΤΩ ΤΟΥΣ ΕΛΛΑΝΟΔΊΚΕΣ:
ΘΑ ΑΛΛΑΖΑΝ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΑΦΙΞΗ ΑΝ ΤΑ ΆΛΟΓΑ ΗΤΑΝ ΑΝΑΠΟΔΑΔΗΛΑΔΗ ΑΝ Ο ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΎ
Απ: ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
Αυτή η αλλαγή άφιξης ήταν 100% ΠΑΡΑΝΟΜΗ βάσει ΚΑΝΟΝΙΣΜΏΝ
ΕΦ ΟΣΟΝ αυτό που εξετάζεται ΚΥΡΙΩΣ είναι το ΑΝ Ο ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Ή ΟΧΙ ΧΩΡΊΣ ΤΗΝ ΠΑΡΕΝΌΧΛΗΣΗ τότε η ΑΛΛΑΓΗ ΑΦΙΞΗΣ είναι 100% ΑΔΙΚΗ αφού η ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ είχε μεν παρασυρθεί προς τα μέσα, αλλά ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΕ ΚΑΜΊΑ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ανακοπή καλπασμού τέτοια,που να δικαιολογεί την αλλαγή άφιξης (!) Στο τέλος ο ΜΠΡΟ ξεκολλάει εύκολα με δύο μήκη (!) Αυτός που πραγματικά ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΘΗΚΕ ΣΟΒΑΡΑ και ΑΝΕΚΟΨΕ ήταν ο ΤΑΡΑΓΚΟΝ, αλλά δυστυχώς ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΛΙ ΒΑΣΕΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ δικαίωμα ένστασης, γιατί τερμάτισε τέταρτος και ΟΧΙ τρίτος ,για να έχει αυτό το δικαίωμα (!)
Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΟΔΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΉ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΠΑΡΆΝΟΜΗ
ΕΦ ΟΣΟΝ αυτό που εξετάζεται ΚΥΡΙΩΣ είναι το ΑΝ Ο ΕΝΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΌΤΗΤΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ Ή ΟΧΙ ΧΩΡΊΣ ΤΗΝ ΠΑΡΕΝΌΧΛΗΣΗ τότε η ΑΛΛΑΓΗ ΑΦΙΞΗΣ είναι 100% ΑΔΙΚΗ αφού η ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ είχε μεν παρασυρθεί προς τα μέσα, αλλά ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΕ ΚΑΜΊΑ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗ ανακοπή καλπασμού τέτοια,που να δικαιολογεί την αλλαγή άφιξης (!) Στο τέλος ο ΜΠΡΟ ξεκολλάει εύκολα με δύο μήκη (!) Αυτός που πραγματικά ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΘΗΚΕ ΣΟΒΑΡΑ και ΑΝΕΚΟΨΕ ήταν ο ΤΑΡΑΓΚΟΝ, αλλά δυστυχώς ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΛΙ ΒΑΣΕΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ δικαίωμα ένστασης, γιατί τερμάτισε τέταρτος και ΟΧΙ τρίτος ,για να έχει αυτό το δικαίωμα (!)
Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΟΔΙΚΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΉ ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΠΑΡΆΝΟΜΗ
Απ: ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
Αν και δεν παρακολουθώ πλέον ιπποδρομίες διότι έχω πάψει εδώ και πολύ καιρό να είμαι ρομαντικός θα γράψω την άποψη μου που φυσικά και δεν έχει καμία αξία πέρα από αυτή του παρατηρητή.
Με γνώμονα πως βλέπω μόνο την πλαϊνή λήψη και όχι την μπροστινή που σαφέστατα θα μου έδινε περισσότερα δεδομένα και διαβάζοντας το δελτίο ελλανοδικών επισημαίνω τα ακόλουθα:
Κακώς οι ελλανοδίκες αφού παρενέβησαν αυτεπάγγελτος άλλαξαν την σειρά άφιξης εξετάζοντας μόνο την όποια υπαιτιότητα του ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ ρίχνοντας ουσιαστικά όλο το βάρος στον αναβάτη του εν’ λόγο ίππου.
Κακώς οι ελλανοδίκες τοποθέτησαν τελευταίο τον ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ αφού δεν υπήρχε καμία έμμεση η άμεση παρενόχληση από κανέναν στον ίππο ΛΑΟΦΙΛΟΣ.
Αυτές είναι οι κυριότερες διαπιστώσεις που θα αναλύσω πάντα με όσα βλέπω ενώ στάθηκε αδύνατο να βρω μέσα από την σελίδα της ΦΕΕ τον Κώδικα Ιπποδρομιών μπορέσω να κατανοήσω καλύτερα το σκεπτικό των ελλανοδικών μια ακόμα παθογένεια του συστήματος που εμφανίστηκε επί ΟΠΑΠ-ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΕΣ ΑΕ δηλαδή ο καθένας που συμμετέχει στο ιπποδρομιακό στοίχημα να έχει σαφή εικόνα των κανόνων που διέπουν αυτό.
Κατά την προσωπική μου άποψη και παίρνοντας σαν ορθή την απόφαση των ελλανοδικών να παρέμβουν αυτεπαγγέλτος θα έπρεπε η σειρά άφιξης να είχε ως εξής:
1ος ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ
2ος ΤΑΡΑΓΚΟΝ
3ος ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ
4ος ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ
5ος ΛΑΟΦΙΛΟΣ
Γιατί θα έπρεπε να γίνει έτσι η άφιξη σύμφωνα με το σκεπτικό των ελλανοδικών;
Η άφιξη θα έπρεπε να γίνει έτσι διότι δεν μπορεί να εξετάζεις ένα συμβάν παίρνοντας σαν δεδομένο ότι φταίει μόνο αυτός που το προκαλεί χωρίς να υπολογίζεις συνυπαιτιότητα των υπολοίπων εμπλεκομένων.
Δηλαδή όντως ο ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ (Μπαμπανιώτης) συγκλείνει προς την εσωτερική αλλά ο αναβάτης της ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ (Μαστοράκης) δεν κάνει καμία προσπάθεια να προστατέψει τους εσωτερικά ίππους σκεπτόμενος ενδεχομένως ότι με την ενδεχόμενη "παρενόχληση" που δέχεται αυτός έχει το δικαίωμα να παρενοχλήσει τους υπολοίπους. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την σοβαρότερη παρενόχληση όλων του ΤΑΡΑΓΚΟΝ (Τσέλα) και σε μικρότερο έως ανεπαίσθητο βαθμό ανακοπή του ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ (Κεράτσας).
Άρα λοιπόν μπαίνοντας στην λογική των ελλανοδικών θα έπρεπε η ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ να είχε τοποθετηθεί 3η αφού αυτή παρενόχλησε ουσιαστικά τους ΤΑΡΑΓΚΟΝ περισσότερο και ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ λιγότερο και όχι ο ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ ο οποίος φυσικά και έχει "παρενοχλήσει" αντί του ορθού που είναι το πιέσει την ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ όμως όπως εξηγώ παραπάνω αυτό δεν είναι αρκετό και ούτε άλλοθι για τον αναβάτη της ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ για τον πολύ απλό λόγο ότι το συμβάν έλαβε χώρα στην ευθεία και όχι σε κάποια στροφή που ενδεχομένως μπορεί κάποιος να επικαλεστεί την φυγόκεντρο δύναμη. Δηλαδή το φυσιολογικό αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς θα ήταν ο αναβάτης της ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ να είχε ανακόψει τον ίππο του αφού οι ελλανοδίκες σύμφωνα με το σκεπτικό τους θεωρούν πως παρενοχλήθηκε πράγμα που δεν έγινε αφού ουσιαστικά επέτρεψε στην φοράδα να αλλάξει 2-3 ρόδες χωρίς να ανακόψει πουθενά προς την εσωτερική παρενοχλώντας τους εσωτερικά ίππους αντλώντας αυθαίρετα το δικαίωμα από την “παρενόχληση” που δέχτηκε.
Προσωπικά αν ήμουν ελλανοδίκης στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν είχα κανένα λόγο να παρέμβω αυτεπάγγελτα για να τοποθετήσω μόνο τον πρώτο ίππο τελευταίο όταν ουσιαστικά αυτός ευθύνεται μόνο για μία ας την πούμε παρενόχληση.
Αυτό που θα έκανα ήταν να αφήσω όσους θεωρούν πως οι ίπποι τους αδικήθηκαν να καταθέσουν ενστάσεις ώστε να μπορώ να εξετάσω όλες τις περιπτώσεις.
Τέλος για να είμαι όσο πιο αντικειμενικός γίνεται και εφόσον ο Κώδικας Ιπποδρομιών έχει αλλάξει -αυτό το θυμάμαι- και ένα από τα βασικά που προσμετράει είναι κυρίως αν μπορεί ο ίππος που κάνει την ένσταση να είχε επικρατήσει του ίππου που τον παρενόχλησε ανεξαρτήτου μηκών θεωρώ πως μόνο με αυτό σαν κριτήριο το μόνο που θα είχε ενδεχομένως αλλάξει υπό φυσιολογικές συνθήκες τερματισμού στην άφιξη θα ήταν ο ΤΑΡΑΓΚΟΝ να είχε προηγηθεί του ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ διότι μόνο αυτό προκύπτει από την εικόνα γιατί και ο ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ αλλά και η ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ ξεκάθαρα τον προσπερνούν ενώ ο ΤΑΡΑΓΚΟΝ φαινόταν ότι θα προσπεράσει τον ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ και τέλος η ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ δεν φαίνεται να έχει δυνάμεις αφού δεν ανέκοψε ουσιαστικά πουθενά και ηττήθηκε με 2,5 μήκη από τον ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ. Άρα και με δεδομένο πάντα ότι οι ίπποι δεν είχαν δυνάμεις πλην του ΤΑΡΑΓΚΟΝ για καλύτερη θέση θα μπορούσε και η άφιξη να μείνει ως έχει.
Όσο αφορά τις ποινές και με γνώμονα πάντα τις τρέχουσες ιπποδρομικές αλλά και οικονομικές συνθήκες και πάντα με το σκεπτικό που ανέπτυξα νομίζω πως μια ποινή των 1 η 2 ημερών έκαστος σε Μπαμπανιώτη και Μαστοράκη θα ήταν η ενδεδειγμένη άσχετα με το αποτέλεσμα των ενστάσεων.
Είναι προφανές λοιπόν συνυπολογίζοντας όλα τα παραπάνω ότι οι ελλανοδίκες ενήργησαν λανθασμένα επεμβαίνοντας αυτεπαγγέλτος έχοντας ουσιαστικά προαποφασίσει πως ο ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ άλλαξε την άφιξη στο σύνολο της ιπποδρομίας αφού εξέτασαν μόνο την δική του υπαιτιότητα ενώ αυτό που προκύπτει σαν τελικό συμπέρασμα είναι πως η απόφαση τους είναι λανθασμένη 100% και δεν μπορεί να αιτιολογηθεί αλλά και να στηριχθεί από πουθενά εγείροντας σοβαρά ερωτηματικά για μία ακόμα φορά όσο αφορά την αξιοπιστία του ελέγχου των ιπποδρομιών.
Όλα τα παραπάνω φυσικά είναι ένα σκεπτικό που βασίζεται πιθανόν σε ελλιπή δεδομένα κυρίως εικόνας αλλά και νομοθεσίας όπως το σχετικό άρθρο που επικαλούνται οι ελλανοδίκες αφού δεν μπόρεσα να το βρω στην σελίδα κάποιου επίσημου φορέα.
Με γνώμονα πως βλέπω μόνο την πλαϊνή λήψη και όχι την μπροστινή που σαφέστατα θα μου έδινε περισσότερα δεδομένα και διαβάζοντας το δελτίο ελλανοδικών επισημαίνω τα ακόλουθα:
Κακώς οι ελλανοδίκες αφού παρενέβησαν αυτεπάγγελτος άλλαξαν την σειρά άφιξης εξετάζοντας μόνο την όποια υπαιτιότητα του ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ ρίχνοντας ουσιαστικά όλο το βάρος στον αναβάτη του εν’ λόγο ίππου.
Κακώς οι ελλανοδίκες τοποθέτησαν τελευταίο τον ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ αφού δεν υπήρχε καμία έμμεση η άμεση παρενόχληση από κανέναν στον ίππο ΛΑΟΦΙΛΟΣ.
Αυτές είναι οι κυριότερες διαπιστώσεις που θα αναλύσω πάντα με όσα βλέπω ενώ στάθηκε αδύνατο να βρω μέσα από την σελίδα της ΦΕΕ τον Κώδικα Ιπποδρομιών μπορέσω να κατανοήσω καλύτερα το σκεπτικό των ελλανοδικών μια ακόμα παθογένεια του συστήματος που εμφανίστηκε επί ΟΠΑΠ-ΙΠΠΟΔΡΟΜΙΕΣ ΑΕ δηλαδή ο καθένας που συμμετέχει στο ιπποδρομιακό στοίχημα να έχει σαφή εικόνα των κανόνων που διέπουν αυτό.
Κατά την προσωπική μου άποψη και παίρνοντας σαν ορθή την απόφαση των ελλανοδικών να παρέμβουν αυτεπαγγέλτος θα έπρεπε η σειρά άφιξης να είχε ως εξής:
1ος ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ
2ος ΤΑΡΑΓΚΟΝ
3ος ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ
4ος ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ
5ος ΛΑΟΦΙΛΟΣ
Γιατί θα έπρεπε να γίνει έτσι η άφιξη σύμφωνα με το σκεπτικό των ελλανοδικών;
Η άφιξη θα έπρεπε να γίνει έτσι διότι δεν μπορεί να εξετάζεις ένα συμβάν παίρνοντας σαν δεδομένο ότι φταίει μόνο αυτός που το προκαλεί χωρίς να υπολογίζεις συνυπαιτιότητα των υπολοίπων εμπλεκομένων.
Δηλαδή όντως ο ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ (Μπαμπανιώτης) συγκλείνει προς την εσωτερική αλλά ο αναβάτης της ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ (Μαστοράκης) δεν κάνει καμία προσπάθεια να προστατέψει τους εσωτερικά ίππους σκεπτόμενος ενδεχομένως ότι με την ενδεχόμενη "παρενόχληση" που δέχεται αυτός έχει το δικαίωμα να παρενοχλήσει τους υπολοίπους. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την σοβαρότερη παρενόχληση όλων του ΤΑΡΑΓΚΟΝ (Τσέλα) και σε μικρότερο έως ανεπαίσθητο βαθμό ανακοπή του ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ (Κεράτσας).
Άρα λοιπόν μπαίνοντας στην λογική των ελλανοδικών θα έπρεπε η ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ να είχε τοποθετηθεί 3η αφού αυτή παρενόχλησε ουσιαστικά τους ΤΑΡΑΓΚΟΝ περισσότερο και ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ λιγότερο και όχι ο ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ ο οποίος φυσικά και έχει "παρενοχλήσει" αντί του ορθού που είναι το πιέσει την ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ όμως όπως εξηγώ παραπάνω αυτό δεν είναι αρκετό και ούτε άλλοθι για τον αναβάτη της ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ για τον πολύ απλό λόγο ότι το συμβάν έλαβε χώρα στην ευθεία και όχι σε κάποια στροφή που ενδεχομένως μπορεί κάποιος να επικαλεστεί την φυγόκεντρο δύναμη. Δηλαδή το φυσιολογικό αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς θα ήταν ο αναβάτης της ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ να είχε ανακόψει τον ίππο του αφού οι ελλανοδίκες σύμφωνα με το σκεπτικό τους θεωρούν πως παρενοχλήθηκε πράγμα που δεν έγινε αφού ουσιαστικά επέτρεψε στην φοράδα να αλλάξει 2-3 ρόδες χωρίς να ανακόψει πουθενά προς την εσωτερική παρενοχλώντας τους εσωτερικά ίππους αντλώντας αυθαίρετα το δικαίωμα από την “παρενόχληση” που δέχτηκε.
Προσωπικά αν ήμουν ελλανοδίκης στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν είχα κανένα λόγο να παρέμβω αυτεπάγγελτα για να τοποθετήσω μόνο τον πρώτο ίππο τελευταίο όταν ουσιαστικά αυτός ευθύνεται μόνο για μία ας την πούμε παρενόχληση.
Αυτό που θα έκανα ήταν να αφήσω όσους θεωρούν πως οι ίπποι τους αδικήθηκαν να καταθέσουν ενστάσεις ώστε να μπορώ να εξετάσω όλες τις περιπτώσεις.
Τέλος για να είμαι όσο πιο αντικειμενικός γίνεται και εφόσον ο Κώδικας Ιπποδρομιών έχει αλλάξει -αυτό το θυμάμαι- και ένα από τα βασικά που προσμετράει είναι κυρίως αν μπορεί ο ίππος που κάνει την ένσταση να είχε επικρατήσει του ίππου που τον παρενόχλησε ανεξαρτήτου μηκών θεωρώ πως μόνο με αυτό σαν κριτήριο το μόνο που θα είχε ενδεχομένως αλλάξει υπό φυσιολογικές συνθήκες τερματισμού στην άφιξη θα ήταν ο ΤΑΡΑΓΚΟΝ να είχε προηγηθεί του ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ διότι μόνο αυτό προκύπτει από την εικόνα γιατί και ο ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ αλλά και η ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ ξεκάθαρα τον προσπερνούν ενώ ο ΤΑΡΑΓΚΟΝ φαινόταν ότι θα προσπεράσει τον ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ και τέλος η ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ δεν φαίνεται να έχει δυνάμεις αφού δεν ανέκοψε ουσιαστικά πουθενά και ηττήθηκε με 2,5 μήκη από τον ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ. Άρα και με δεδομένο πάντα ότι οι ίπποι δεν είχαν δυνάμεις πλην του ΤΑΡΑΓΚΟΝ για καλύτερη θέση θα μπορούσε και η άφιξη να μείνει ως έχει.
Όσο αφορά τις ποινές και με γνώμονα πάντα τις τρέχουσες ιπποδρομικές αλλά και οικονομικές συνθήκες και πάντα με το σκεπτικό που ανέπτυξα νομίζω πως μια ποινή των 1 η 2 ημερών έκαστος σε Μπαμπανιώτη και Μαστοράκη θα ήταν η ενδεδειγμένη άσχετα με το αποτέλεσμα των ενστάσεων.
Είναι προφανές λοιπόν συνυπολογίζοντας όλα τα παραπάνω ότι οι ελλανοδίκες ενήργησαν λανθασμένα επεμβαίνοντας αυτεπαγγέλτος έχοντας ουσιαστικά προαποφασίσει πως ο ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ άλλαξε την άφιξη στο σύνολο της ιπποδρομίας αφού εξέτασαν μόνο την δική του υπαιτιότητα ενώ αυτό που προκύπτει σαν τελικό συμπέρασμα είναι πως η απόφαση τους είναι λανθασμένη 100% και δεν μπορεί να αιτιολογηθεί αλλά και να στηριχθεί από πουθενά εγείροντας σοβαρά ερωτηματικά για μία ακόμα φορά όσο αφορά την αξιοπιστία του ελέγχου των ιπποδρομιών.
Όλα τα παραπάνω φυσικά είναι ένα σκεπτικό που βασίζεται πιθανόν σε ελλιπή δεδομένα κυρίως εικόνας αλλά και νομοθεσίας όπως το σχετικό άρθρο που επικαλούνται οι ελλανοδίκες αφού δεν μπόρεσα να το βρω στην σελίδα κάποιου επίσημου φορέα.
I see you- Posts : 214
Join date : 02/01/2021
Απ: ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
Σωστή η ανάλυση σου, αλλά ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΛΗΨΗ θα έβλεπες καθαρά ,ότι ΟΛΕΣ οι παρενοχλήσεις οφείλονται στην παρέκκλιση του ΜΠΡΟ προς τα μέσα.Αυτος που ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΘΗΚΕ με ανακοπή, ήταν ο ΤΑΡΑΓΚΟΝ.Το παραδέχτηκε και ο μπαμπα σε ανάρτηση του στο fb.
Απ: ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
Admin έγραψε: ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ Η ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ ΛΗΨΗ θα έβλεπες καθαρά ,ότι ΟΛΕΣ οι παρενοχλήσεις οφείλονται στην παρέκκλιση του ΜΠΡΟ προς τα μέσα.
Δεν διαφωνώ πως έτσι έχει γίνει διαφωνώ όμως στο ότι ενώ δεν υπάρχει ανακοπή της ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ δεν τις χρεώνουν συνυπευθυνότητα.
Admin έγραψε: Αυτός που ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΘΗΚΕ με ανακοπή, ήταν ο ΤΑΡΑΓΚΟΝ.
Συμφωνώ απόλυτα.
I see you έγραψε:Για να γίνει πιο σαφής η ανάλυση που κάνω παραπάνω ας υποθέσουμε δεν υπήρχε καμία παρενόχληση στους πίσω ίππους αλλά μόνο του ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ επί της ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ ακριβώς όπως την βλέπουμε υπήρχε ποτέ περίπτωση να γίνει δεκτή;
Σε καμία περίπτωση κατά την ταπεινή μου άποψη γιατί δεν υπάρχει ούτε ανακοπή ούτε διασταύρωση και κυρίως λόγο των παραπάνω δεν προκύπτει από την εικόνα πως η ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ είχε τις απαιτούμενες δυνάμεις για να φτάσει στη νίκη.
Δηλαδή ουσιαστικά και εξετάζοντας ορθολογικά και με το γράμμα του νόμου την άφιξη ως προς όλες τις θέσεις η ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ που έχει συνυπευθυνότητα και θα έπρεπε να έχει τοποθετηθεί 3η επιβραβεύτηκε με την νίκη.
Αν δε επιχειρήσουμε να εξετάσουμε διάφορα σενάρια ενστάσεων τότε θα είναι απόλυτα ξεκάθαρο το λανθασμένο των ελλανοδικών και εξηγώ;
Σενάριο πρώτο
Όλες οι ενστάσεις του ΛΑΟΦΙΛΟΣ επί οποιουδήποτε απορρίπτονται άρα μένει 5ος σε κάθε περίπτωση.
Σενάριο δεύτερο
Ένσταση της ΚΑΡΜΕΛΙΤΑΣ επί ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ. Κατά την προσωπική μου εκτίμηση απορρίπτεται διότι δεν υπάρχει ανακοπή η διασταύρωση και κυρίως από την εικόνα φαίνεται ξεκάθαρα πως η ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ δεν είχε τις απαιτούμενες δυνάμεις να υποσκελίσει τον ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ.
Σενάριο τρίτο
Ένσταση του ΕΛΠΙΔΙΦΟΡΟΣ κατά της ΚΑΡΜΕΛΙΤΑΣ η και κατά των δύο πρώτων. Απορρίπτεται διότι η ανεπαίσθητη ολιγωρία του αναβάτη Κεράτσα φοβούμενες ενδεχομένως την επερχόμενη παρενόχληση δεν συνιστούν βάσιμο κριτήριο αποδοχής ενστάσεως ενώ έχοντας σαν δεδομένο που προκύπτει από την εικόνα σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσε να προηγηθεί των δύο πρώτων αφού φαίνεται ότι θα έχανε και την 3η θέση από τον ΤΑΡΑΓΚΟΝ.
Σενάριο τέταρτο
Ένσταση του ΤΑΡΑΓΚΟΝ κατά των δύο πρώτων. Έχοντας σαν δεδομένο ότι ο ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ πίεσε στην εσωτερική την ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ η οποία όμως δεν ανέκοψε και συνέχισε να συγκλίνει προς την εσωτερική στριμώχνοντας τον ΤΑΡΑΓΚΟΝ επάνω στον ΛΑΟΦΙΛΟΣ αναγκάζοντας τον τελικά να ανακόψει θα έδινα ένα ποσοστό 70%-30% στο να γίνει δεκτή και αφήνω αυτό το 30% γιατί σίγουρα δεν θα μπορούσε να κερδίσει τελικά την ιπποδρομία όπως προκύπτει από την εικόνα.
Συμπεραίνω λοιπόν ότι σε κάθε σενάριο ένστασης δεν προκύπτει από πουθενά ο τελικός νικητής ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ ενώ δύσκολα θα έφευγε και από την 1η θέση ο ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ.
Αν ήμουν ο Γιώργος Κουβαράς και με ενδιέφερε το έπαθλο η στοιχηματικά η ιπποδρομία σκεπτόμενος έξυπνα θα έκανα ένσταση με τον ΤΑΡΑΓΚΟΝ κατά των δύο πρώτων αφού σε καμία περίπτωση δεν θα με ενδιέφερε οποιαδήποτε ένσταση με τον ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ διότι σε κάθε περίπτωση ο ΤΑΡΑΓΚΟΝ έτσι και αλλιώς θα έμπαινε πίσω του. Σε αυτή την περίπτωση θα βλέπαμε ξεκάθαρα τις προθέσεις των ελλανοδικών αφού είτε θα έκαναν δεκτή την ένσταση βάζοντας στην άφιξη τους ίππους όπως έχω γράψει στο προηγούμενο post δηλαδή:
1ος ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ
2ος ΤΑΡΑΓΚΟΝ
3ος ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ
4ος ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ
5ος ΛΑΟΦΙΛΟΣ
Και αυτό γιατί οι δύο πρώτοι θα έμπαιναν πίσω από τον ΤΑΡΑΓΚΟΝ η θα άφηναν την άφιξη ως έχει.
Ενώ αν ήμουν ο Χρήστος Θεοδωράκης φυσικά και θα έκανα ένσταση επί του πρώτου μόνο για τα μάτια του κόσμου αφού είναι ξεκάθαρο πως και δεν παρενοχλήθηκε και δεν είναι ανακοπή το άλογο μου αλλά κυρίως δεν είχε τις δυνάμεις σύμφωνα με το νόμο να κερδίσει τελικά την ιπποδρομία αλλά και με τεχνικό τρόπο να προστατέψω την θέση που κατέλαβε ο ίππος μου από ενδεχόμενη ένσταση άλλου ίππου (πχ ΤΑΡΑΓΚΟΝ) ρίχνοντας φυσικά το φταίξιμο στον ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ.
Με τα παραπάνω απλά σενάρια ενστάσεων κατέληξα και στο συμπέρασμα της άφιξης δεχόμενος πως είναι ορθή η απόφαση των ελλανοδικών στο να παρέμβουν αυτεπαγγέλτος που όμως περιέργως αρκέστηκαν ουσιαστικά μόνο στο να εξαφανίσουν τον ΙΜΣΙΖ ΛΙΤΛ ΜΠΡΟ από την άφιξη.
Αυτά ακριβώς τα στοιχεία είναι που κάνουν άκρως προβληματική την απόφαση των ελλανοδικών και συμπεραίνω εκ’ του αποτελέσματος πως το ζητούμενο ήταν απλά να τοποθετηθεί 1ος στην άφιξη η ΚΑΡΜΕΛΙΤΑ και όχι η ορθή εξέταση της τελικής άφιξης.
- ...:
- Ρε μούρλα που την έχω να κάθομαι να αναλύω κάτι που δεν με αφορά καθόλου.
I see you- Posts : 214
Join date : 02/01/2021
Απ: ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
Απο ganian
Εκτός ιπποδρομιακής λογικής η καθολική ανατροπή του απο-
τελέσματος της πρώτης κούρσας της περασμένης Δευτέρας
• Εποχές που ανήκαν στο απώτερο παρελθόν θύμισε η συγκέντρωση -
πρεμιέρα του καινούργιου χρόνου. Όχι μόνο λόγω του πολύ περιορισμένου
αριθμού ιπποδρομιών που διεξήχθησαν, για δεύτερη μάλιστα σε πολύ μικρό
διάστημα φορά, αλλά και γιατί η πρωτοβάθμιος επιτροπή ελέγχου οδηγήθη-
κε –θέλοντας άραγε να πρωτοτυπήσει, θεωρώντας ότι θα εντυπωσιάσει(– σε
μια απόφαση, που μόνο δυο φορές πριν 50 χρόνια είχε ξανασυμβεί (στο
Φαληρικό Δέλτα) στην ιστορία των ελληνικών ιπποδρομιών! Ανέτρεψε πλή-
ρως την σειρά άφιξης της πρώτης ιπποδρομίας της περασμένης Δευτέρας,
τοποθετώντας τελευταίο τον αναδειχθέντα νικητή σ' αυτήν Ίμσιζ Λιτλ Μπρο.
Η τεράστια διαφορά με τώρα, είναι πως τότε είχαμε ανατροπή ίππων εξαι-
τίας παρενοχλήσεων και επιπλέον κάποιοι άλλοι είχαν σχεδόν σταματήσει!
• Στην παρατιθέμενη σε άλλη στήλη κριτική αυτής της κούρσας καταθέ-
σαμε τις προσωπικές μας εκτιμήσεις για την απόφασή τους. Θα επαναλάβου-
με εδώ ότι σε καμμιά περίπτωση δεν στέκει, από πλευράς τουλάχιστον ιππο-
δρομιακής λογικής. Ναι υπήρξαν παρενοχλήσεις, με υπαιτιότητα του προα-
ναφερθέντος ίππου, ναι η ίππευση του αναβάτη του είχε στοιχεία επικινδυ-
νότητας, τα οποία επικαλέσθηκαν οι Ελλανοδίκες και ναι σωστά επιβλήθη-
κε στον αναβάτη του αποκλεισμός (θα μπορούσε μάλιστα για λόγους παρα-
δειγματισμού να ήταν και μεγαλύτερος), αλλά η αυτεπάγγελτη παρέμβασή
τους, όσον αφορά τουλάχιστον την καθολική ανατροπή του αποτελέσματος,
ήταν και είναι εντελώς λανθασμένη!
• Δεν αμφισβητούμε ότι οι περισσότεροι φίλιπποι, που είχαν στοιχημα-
τίσει, μπορεί να ωφελήθηκαν, καθώς έγινε τελικά μ' αυτό τον τρόπο το πιο
ενδεδειγμένο δίδυμο. Όμως όχι μόνο δεν αποδόθηκε η ιπποδρομιακή δι-
καιοσύνη, που επιβάλλεται να την έχουν σαν κορωνίδα τα μέλη των επιτρο-
πών ελέγχου, αλλά επιπλέον το μεγαλύτερο κακό που έκανε αυτή η παρέμ-
βασή τους είναι ότι είναι σαν να στέλνει ένα μήνυμα πως κάθε φορά που θα
δημιουργείται κάποιο ανάλογο συμβάν, που δεν είναι δα και εντελώς ασυ-
νήθιστο σε περιπτώσεις μάχης στην ευθεία ευρισκόμενων στο ίδιο ύψος ίπ-
πων, θα υπάρχει αντίστοιχη ανατροπή αποτελεσμάτων!! Αλλοίμονο ωστόσο
αν κάτι τέτοιο ξανασυμβεί!
• Εδώ και πάρα πολύ καιρό παρακολουθούμε τους Ελλανοδίκες να κά-
νουν μία τυπική μόνο διαχείριση ελέγχου, κάποιες φορές μάλιστα και με "δι-
πλωματικό" τρόπο, ευνοώντας κάποιους και τιμωρώντας πολύ πιο αυστηρά
άλλους. Αν ήταν κάτι που μέχρι τώρα πρόσεχαν, ήταν το ζήτημα των περιπτώ-
σεων ενστάσεων. Και στο πρώτο δύσκολο τέτοιο αγωνιστικό συμβάν που τους
έτυχε, απέτυχαν παταγωδώς! Ας τους επαναφέρει κάποιος στην σωστή τάξη!
Εκτός ιπποδρομιακής λογικής η καθολική ανατροπή του απο-
τελέσματος της πρώτης κούρσας της περασμένης Δευτέρας
• Εποχές που ανήκαν στο απώτερο παρελθόν θύμισε η συγκέντρωση -
πρεμιέρα του καινούργιου χρόνου. Όχι μόνο λόγω του πολύ περιορισμένου
αριθμού ιπποδρομιών που διεξήχθησαν, για δεύτερη μάλιστα σε πολύ μικρό
διάστημα φορά, αλλά και γιατί η πρωτοβάθμιος επιτροπή ελέγχου οδηγήθη-
κε –θέλοντας άραγε να πρωτοτυπήσει, θεωρώντας ότι θα εντυπωσιάσει(– σε
μια απόφαση, που μόνο δυο φορές πριν 50 χρόνια είχε ξανασυμβεί (στο
Φαληρικό Δέλτα) στην ιστορία των ελληνικών ιπποδρομιών! Ανέτρεψε πλή-
ρως την σειρά άφιξης της πρώτης ιπποδρομίας της περασμένης Δευτέρας,
τοποθετώντας τελευταίο τον αναδειχθέντα νικητή σ' αυτήν Ίμσιζ Λιτλ Μπρο.
Η τεράστια διαφορά με τώρα, είναι πως τότε είχαμε ανατροπή ίππων εξαι-
τίας παρενοχλήσεων και επιπλέον κάποιοι άλλοι είχαν σχεδόν σταματήσει!
• Στην παρατιθέμενη σε άλλη στήλη κριτική αυτής της κούρσας καταθέ-
σαμε τις προσωπικές μας εκτιμήσεις για την απόφασή τους. Θα επαναλάβου-
με εδώ ότι σε καμμιά περίπτωση δεν στέκει, από πλευράς τουλάχιστον ιππο-
δρομιακής λογικής. Ναι υπήρξαν παρενοχλήσεις, με υπαιτιότητα του προα-
ναφερθέντος ίππου, ναι η ίππευση του αναβάτη του είχε στοιχεία επικινδυ-
νότητας, τα οποία επικαλέσθηκαν οι Ελλανοδίκες και ναι σωστά επιβλήθη-
κε στον αναβάτη του αποκλεισμός (θα μπορούσε μάλιστα για λόγους παρα-
δειγματισμού να ήταν και μεγαλύτερος), αλλά η αυτεπάγγελτη παρέμβασή
τους, όσον αφορά τουλάχιστον την καθολική ανατροπή του αποτελέσματος,
ήταν και είναι εντελώς λανθασμένη!
• Δεν αμφισβητούμε ότι οι περισσότεροι φίλιπποι, που είχαν στοιχημα-
τίσει, μπορεί να ωφελήθηκαν, καθώς έγινε τελικά μ' αυτό τον τρόπο το πιο
ενδεδειγμένο δίδυμο. Όμως όχι μόνο δεν αποδόθηκε η ιπποδρομιακή δι-
καιοσύνη, που επιβάλλεται να την έχουν σαν κορωνίδα τα μέλη των επιτρο-
πών ελέγχου, αλλά επιπλέον το μεγαλύτερο κακό που έκανε αυτή η παρέμ-
βασή τους είναι ότι είναι σαν να στέλνει ένα μήνυμα πως κάθε φορά που θα
δημιουργείται κάποιο ανάλογο συμβάν, που δεν είναι δα και εντελώς ασυ-
νήθιστο σε περιπτώσεις μάχης στην ευθεία ευρισκόμενων στο ίδιο ύψος ίπ-
πων, θα υπάρχει αντίστοιχη ανατροπή αποτελεσμάτων!! Αλλοίμονο ωστόσο
αν κάτι τέτοιο ξανασυμβεί!
• Εδώ και πάρα πολύ καιρό παρακολουθούμε τους Ελλανοδίκες να κά-
νουν μία τυπική μόνο διαχείριση ελέγχου, κάποιες φορές μάλιστα και με "δι-
πλωματικό" τρόπο, ευνοώντας κάποιους και τιμωρώντας πολύ πιο αυστηρά
άλλους. Αν ήταν κάτι που μέχρι τώρα πρόσεχαν, ήταν το ζήτημα των περιπτώ-
σεων ενστάσεων. Και στο πρώτο δύσκολο τέτοιο αγωνιστικό συμβάν που τους
έτυχε, απέτυχαν παταγωδώς! Ας τους επαναφέρει κάποιος στην σωστή τάξη!
kmykonos- Posts : 796
Join date : 30/05/2019
Αρέσει στον χρήστη Admin
Απ: ΜΕ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΗ#2
Βάλανε ΚΕΡΑΤΣΑΚΙ πάλι στον ΑΡΙΟ φαίνεται , ότι έμειναν ευχαριστημένοι από την Καβάλα του τις προάλλες! Τεσπά έχει πολύ pace η κούρσα αυτή (μπαραστι-ολγουεις- αφρακαταμπρα- Σαραβάκος) και αν καθήσει πίσω τους έχει μεγάλο μετρικό στην κούρσα! Ο Σαραβάκος δεν θέλει παρέα στο κεφάλι και δεν πρόκειται να βρει κούρσα,όπως στο στήσιμο που του κάνανε τις προάλλες! Ο μπαραστι θα κάνει κεφάλι από μέσα, οπότε για σκορακι να βάλετε 3,1,2
Σελίδα 1 από 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Σελίδα 1 από 5
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|
Τετ Σεπ 18, 2024 8:57 pm από Admin
» Bet of the day !
Τρι Σεπ 17, 2024 5:38 pm από Admin
» BET OF THE DAY
Τρι Σεπ 03, 2024 8:58 pm από Admin
» Η ΑΤΜΌΣΦΑΙΡΑ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΣΕ ΕΙΚΟΝΑ
Τετ Μάης 22, 2024 7:40 pm από Admin
» Kentucky derby 2024
Δευ Μάης 06, 2024 11:04 am από Admin
» ΕΚΠΟΜΠΕΣ DANGER "ΙΠΠΟΔΡΟΜΟΣ"
Δευ Φεβ 19, 2024 6:04 pm από Admin
» ΚΑΠΟΔΊΣΤΡΙΑΣ
Τρι Ιαν 16, 2024 12:30 pm από Admin
» Ντέρμπι στο ΔΕΛΤΑ ( από ΜΑΡΚΟ ΚΑΖΑΚΟ)
Δευ Οκτ 23, 2023 3:12 pm από Admin
» ΑΥΓΟΛΕΜΟΝΟΣ
Τετ Ιουλ 12, 2023 9:56 pm από Admin